Thursday 28 March 2013

pra merdeka :)

assalamualaikum ,

alhamdulilah , aku baru sahaja menamatkan peperangan dengan exam selama 3 hari , sangat lah merdeka kurasakan , namun begitu final exam masih menanti dengan soalan macam nak bagi aku dapat ANGINA PECTORIS , exam kali ni walaupun ade beberapa subjek mampu membunuh senyumanku atau mematikan selera makan aku namun aku mampu menjawab dengan baik + tawakal , tak lena tidur sepanjang 3 hari tersebut *eh,ye ke?* haha , mesti bangga ma and abah tengok azirah study sampai pukul 2,3 pagi , haha , :)
last paper tady soalan memang buat aku stuck sambil termenung "eh , aku pernah belajar ke topik ni?" , "eh aku ade terjumpa kat manaII perkataan ni?" , ade ke patut soalan OSMOSIS and DEFUSSION yang dah belajar mase SEM 1 and soalan satu markah aku tak boleh jawab , idak ke name nye bodoh abadi ? pastu bole pulak tanye soalan mekanisma dahaga aku mase tu macam stuck *bunyicengkerik* , kenapa tak tanye je makanisma kelaparan plus mekanisma mengantuk , kalu tu memang bidang kepakaran aku , haha

okay malas nak taip dah , okbhai

No comments:

Post a Comment