Saturday 30 March 2013

random #2

assalamualaikum ..

hari ni 30 march 2013 , tragedi betol , aku dah set alarm pukul 5.45 am , ntah macam mane alarm carik pasal dengan aku @ aku gatai tangan pegi off alarm tersebut , untill fone aku berdering ade call masuk , aku xfokus dengan si pemanggil tapi aku fokus jam , time tu aku macam "eh , dah kul 6.34 am eh" selambe aku pegi tanye junior a.k.a roomate aku yang tengah berpisat-pisat mate "roomate dah kul 6.35 am eh? lalu jawapan nye ialah "YES" aku terus bangun pergi toilet main terjah je bilik mandi yang kosong lalu mandi sekerbau yang mungkin , HAHAHa , lewat kot , student nurse kene ade dalam ward pukul 6.45 am ,  aku dah cuak , sampaikan stoking aku pakai panjang sebelah , even dengan bukuII xde kene mengena aku sumbat dalam bag sekolah , haha , then maraton pergi ward nasib la kolej tepi hospital xde aku semput sangat , sampai terus tulis name dekat buku log time tu dah pukul 7.15am kot , aku pandang kiri pandang kanan usha takut SISTER ade ke tak , nasib beliau ade di kubikel belakang ,selamat den , ahaks , terus aku fikir nak letak kul berape sampai ward , lalu jari bergerak menulis angka 6.45 am , hahaha , saiton amat jariku ye .,

then pas hand washing aku pergi kubikel belakang main hide and seek dengan sister , sister garang kot , aku malas nak dengar beliau beri syarahan  cair taik telinge bak hang , then ade sorang pesakit itu , dikenali sebagai lelaki yakni berusia 9thn dan merupakan kesayangan ramai staff 4B datang kepade ku dengan penuh senyuman lalu berkate "eh , misi gangster ade ah hari ni" aku like apekah ? akukah ? lalu stuck *bunyicengkerik* staff nurse dah bantai gelak kat belakang wif senioritoII yang ade , aku pun tanye "awat kate akak misi gangster " die boleh p jawab "misi jalan macam gangster" sumpah time tuk aku rase macam nak kurung die dalam stor , hahhaa , nasib lah budak tak pandai menipu terpakse la aku terima , hahha , malu wey malu wey ,

ok bhai nak pergi praktis jalan macam ratu kebaye :D

No comments:

Post a Comment